srЋирилицаlatLatinicaenEnglish

Српске звезде на светском дигиталном небу

Ана Анђелић и Бранислав Перић налазе се међу топ десет дигиталних стратега, објавио је британски лист „Гардијан“ у тексту посвећеном најмлађој грани адвертајзинга која истовремено представља спој бренд планирања, продуктне стратегије, аналитике, дизајна, канала планирања и истраживања.

Ана у Њујорку ради као директор за дигиталну стратегију у компанији Woods Witt Dealy and Sons. Она је у компанијама попут Razorfish, The Barbarian Group, Huge и Droga5 до сада радила за клијенте међу којима су Таргет, Пица Хат, Амекс, Пума, СНН, Форд Мотор Компани, Мејбелин и Крафт.

Бранислав Перић ради у Паризу као оснивач и лидер за дигиталне стратегије у компанији Најке, Плејстејшн, Левис и Мек Доналсд. Иза њега је 13 година искуства у свету дигиталних стратегија.

Check Also

Међународна уметничка колонија „Ластва-Требиње“

У туристичком комплексу „Град сунца“ код Требиња је у протеклих неколико дана организована је међународна …